Kapcsolat

A térkép nagyításához kattintson ide!

Szépalma-Hotel Kft.
Cím: 8429 Porva-Szépalmapuszta 0172 hrsz
Levélcím: 8420 Zirc, Pf: 1
Adószám: 25090455-2-19
Tel: 36-88-468-888
Email:
GPS koordináták: É 47.28428° K 17.79399°

Megközelítés

Szépalma Budapesttől 122 km, Győrtől 63 km, Székesfehérvártól 62 km távolságra a Magas-Bakony szívében a Kőris-hegy szomszédságában található.
Zircre Győr és Veszprém felöl a 82-es főúton, Pápa felöl a Bakonybélen keresztül vezető úton jutunk el. Zirc központjában, az apátság előtti nagy kanyarnál Porva felé kell lefordulni a 82-es főútról. Az út 7 km után bevezet Borzavárra, ahol a temető mellett, táblával jelölt kis kereszteződésnél kell balra fordulnunk. Egy keskeny, de jó minőségű aszfaltúton kb. 200 méter után egy Y-kereszteződésben jobbra tartva még 3 kilométert autózunk, és megérkezünk a szállodához.

Aktuális menetrend: www.mav-start.hu

Zircre a fővárosból és az ország különböző városaiból autóbusszal és vonattal is el tudunk jutni. Szállodánk igény szerint személyautóval vagy busszal biztosítja a transzfert Zirc és a Szépalma között.

Vendégkönyv

2018. november 13. 07:50
Ezúton szeretném kollégáim nevében megköszönni a múlt hétvégén tartott Workshopunk sikeres lebonyolításában nyújtott segítségüket! Köszönet a finom ételekért és italokért, a figyelmes kiszolgálásért, a minden kérésünket, kívánságunkat megoldó rugalmasságukért, a mozgalmas csapatépítő délutánért és a szuper, hajnalig tartó bulizás technikai feltételeinek biztosításáért! További sok sikert kívánunk Önöknek! Egészen biztosan vissza fogunk látogatni!
Pápainé Both Krisztina - AUDI HUNGARIA Zrt.
Üzemmenedzsment R4 Otto GE Betriebsmanagement

2018. augusztus 23. 08:33
Kedves Viktória,
ezúton is szeretnénk megköszönni az Önöknél töltött időt és a kifogástalan szállást, kiszolgálást, programokat. Nagyon jól éreztük magunkat, minden bizonnyal visszatérünk még Szépalmára, mert csodálatos élményt nyújtott számunkra!

Minden jót kívánva, üdvözlettel:

Coordwell és Mediway csapata

Süvegjártó Anita - COORDWELL H-1119 Budapest, Fehérvári út 85.
Irodavezető/ Office Manager

2018. július 03. 15:48
Kedves Szépalma! Éppen hazaértünk és fordulnánk is vissza. Mint mindig most is csodálatos volt Önöknél! Köszönjük az élményeket, a csendet a nyugalmat, a kedvességet és a csodálatos konyhát. Visszatérünk!!
Csergőffy család

2018. január 27. 12:12
A Bakony tetején, csendben. A kandallóban ég a tűz, pohár bor a kézben, Hihetetlen béke és nyugalom. (Feleség a szobában...) Egyszerűen minden tökéletes. Néha még a hó is szállingózik. A világ kizárva, hál' Istennek!
Ez a téli Szépalma. Ajánlom mindenkinek, de megnézem majd a többi évszakban is.
Praznovszky Mihály
vendég

2017. december 15. 08:23
Csodálatosan éreztük magunkat az ott töltött négy nap alatt. Kutyagazdiként külön öröm volt, hogy valóban minden szempontból kutyabarát volt a szálloda. Biztosra vesszük, hogy a jövőben vissza fogunk látogatni Önökhöz. Köszönjük a finom ételeket, a figyelmes kiszolgálást és az apró meglepetéseket (jutifalat a geoládában).

Mohai Anna Kecskeméti Zsolt és Samu

2017. október 25. 13:18
Nagyon jól éreztük magunkat Önöknél! Élveztük a gps-es kincskeresést, a kézműveskedést, a lovaskocsizást, a ménesbirtokon tett vezetett sétát, a bowlingozást, lányunk pedig különösképpen a gyermeklovagoltatást és az xboxozást. Nagyon finomak voltak az ételek, és kényelmes volt a szobánk is. Köszönjük valamennyi munkatársnak a kedves vendéglátást! Üdvözlettel

Panduláné Farkas Zsuzsa

2017. október 25. 13:14
Kedves Viktória! Nagyon elégedettek voltunk egészében szolgáltatással! A környezet gyönyörű, ötletesen és szépen kialakítva a hotel minden része, a munkatársak kedvesek és segítőkészek, a felszolgálok mosolygósak! Nagyon szerencsések voltunk az időjárással is, egy kellemes túrát tettünk, végül is a Kőris hegyre mentünk fel, és egy kerülővel jöttünk vissza a szállodához, kb. 10 km-es távon. Örültünk hogy ott lehettünk, és köszönöm a segítőkész szervezői munkát!! Biztos vagyok benne, hogy visszatérünk Önökhöz, akár céges akár magánszervezésben!
Bócz Gyöngyvér - Brunswick Bowling Magyarország Kft.