Kapcsolat

A térkép nagyításához kattintson ide!

Szépalma-Hotel Kft.
Cím: 8429 Porva-Szépalmapuszta 0172 hrsz
Levélcím: 8420 Zirc, Pf: 1
Adószám: 25090455-2-19
Tel: 36-88-468-888
Email:
GPS koordináták: É 47.28428° K 17.79399°

Megközelítés

Szépalma Budapesttől 122 km, Győrtől 63 km, Székesfehérvártól 62 km távolságra a Magas-Bakony szívében a Kőris-hegy szomszédságában található.
Zircre Győr és Veszprém felöl a 82-es főúton, Pápa felöl a Bakonybélen keresztül vezető úton jutunk el. Zirc központjában, az apátság előtti nagy kanyarnál Porva felé kell lefordulni a 82-es főútról. Az út 7 km után bevezet Borzavárra, ahol a temető mellett, táblával jelölt kis kereszteződésnél kell balra fordulnunk. Egy keskeny, de jó minőségű aszfaltúton kb. 200 méter után egy Y-kereszteződésben jobbra tartva még 3 kilométert autózunk, és megérkezünk a szállodához.

Aktuális menetrend: www.mav-start.hu

Zircre a fővárosból és az ország különböző városaiból autóbusszal és vonattal is el tudunk jutni. Szállodánk igény szerint személyautóval vagy busszal biztosítja a transzfert Zirc és a Szépalma között.

Vendégkönyv

2017. október 25. 13:12
Az Önöknél tartott céges rendezvényünk minden résztvevő szerint remekül sikerült. Ezúton szeretnénk köszönetet mondani a Hotel Szépalma kollégáinak, hogy munkájukkal, kedvességükkel hozzájárultak ahhoz, hogy a 25 éves ünnepségünkre örömmel és vidáman fogunk emlékezni. Üdvözlettel:
Juhász Csaba - TC&C

2017. október 18. 10:15
Magam és kivétel nélkül az összes Kollégám, valamint a menedzsment nevében szerettem volna megköszönni az Önök közreműködését, precíz szervezését, hibátlan szolgáltatást és a nagyszerű időjárást is. Az egész Csapatunk nagyon jól érezte magát, mindenki dicsérte a szállodájukat, a gondoskodó szervizüket, a nagyszerű légkört. Ezért én is szeretném megköszönni a Szálloda összes dolgozójának a munkáját. Visszatérünk. Köszönettel,
Róna Gábor - Martin Metal Product Kft.
Ügyvezető Igazgató

2017. szeptember 06. 06:15
Nagyon jól éreztük magunkat Önöknél! Kisgyerekkel is utazó nagycsaládosként külön tetszettek az apró kis figyelmességek: a szobában egy hatalmas plüss kutya várta a legkisebbiket, az étteremben egy jól megközelíthető és körbejárható helyen kaptunk a lakosztályhoz rendelt asztalt és még az ülésmagasító is oda volt készítve.
Az a nyugalom, ami a környezetből áradt az felejthetetlen. Csodálatos erdők és mezők, rendezett környezet, kedves kiszolgálás és nem utolsó sorban remek ételek … biztosan visszatérünk még.

Schneider Tamás

2017. szeptember 03. 21:44
Egeszen fantasztikus a Hotel es menesbirtok! Koszonjuk a segitokeszseget es biztosan jovunk meg! A reggelik es vacsorak elkepesztoen izletesek voltak, a gyerekeinknek is azota ez a minta...az etalon.
Csak igy tovabb!
Egyhazy csalad
Egyházy csalad

2017. augusztus 06. 15:58
Nagyon jól éreztük magunkat! Jó volt látni azt a nyugodtságot (kapkodás mentességet) minden alkalmazott részéről, amely a mai rohanó világban igen csak rendkívüli! Mégis bármilyen igényünk, kérdésünk, vagy kérésünk volt azt nagyon gyorsa sikerült kezelni/megoldani! Nagyon tettszett, hogy ebben a tradicionális, természetes környezetben megtalálhatóak voltak a modern kor szórakozásai, mint a biliárd vagy a bowling, de mind ez úgy, hogy a hely autentikusságát nem sértette/rontotta. Kimondottan jó ötlet a kincskeresős program is, amely a hely adottságait, környezetét kihasználva egy nagyon jó szórakozási lehetőség kicsiknek és nagyoknak (mi a csomagban foglalt lehetőségen kívül még plusz alkalmat is vásároltunk). Jó a biciklizési lehetőség is (bár nálunk az erőben volt némi hiányosság), mert a környék rendkívüli.
A wellness lehetőség pont annyi amennyi ebben a környezetben kell se több se kevesebb, viszont a kialakítása ötletes és szép!
A konyha (mi reggeliztünk és vacsoráztunk), nagyon finom és változatos volt, az esetek többségében a probléma az volt, hogy a sok finom jól kinéző választási lehetőség közül mi maradjon ki a gyomor kapacitásának hiányossága miatt! A konyha és hozzá tartozó kiszolgálás terén ugyan azt tudom elmondani, amit korábban, a személyzet hihetetlen, mind kedvességben, mind pedig rugalmasságban!
Amiben némi hiányérzetünk volt (de ezt nagyon nagy zárójelbe téve és csak a teljesség kedvéért leírva) az a lovas programok hiánya, leszámítva a lovaskocsizást, ami egyébként nagyon jó volt! Jó lett volna a gyerkőccel kipróbálni a lovaglást (sőt én is kipróbáltam volna), azonban ez az össz élményből semmit sem ront! Mindent egybe véve, mindenkinek ajánlani fogom aki (és már meg is tettem) a pörgős soha meg nem álló multis életből egy kicsit kiszakadna! Üdvözlettel:
Schwahofer-Nagy Krisztina

2017. augusztus 04. 09:28
Nagyon jól éreztük magunkat, ezt mi sem mutatja jobban, minthogy meg is hosszabbítottuk a nyaralásunkat Önöknél, és ha nem kellett volna visszajönnünk a szabadságról szerdán, talán még most is ott lennénk. :) Köszönünk mindent, és biztosan találkozunk még, már tervezzük, hogy télen is eltöltenénk néhány kellemes napot Önöknél. Üdvözlettel,

Kardos Katalin

2017. augusztus 03. 18:34
Kedves Szépalmaiak! Szeretnénk megköszönni az Önöknél töltött szép napokat. A bemutatkozó lapon lévő mondat: "Itt van a pihenés ideje és itt van a helye is" a Hotel Szépalmában nagyon megállja a helyét. Családom apraja nagyja, mindenki elégedett volt, és mindennel. A szállással, a kiszolgálással, a friss levegővel, a környékkel, a kedvességgel, és a színvonalas és bőséges konyhával. Köszönjük, biztosan máskor is betérünk.